قیمت تلفن ابری و خط تلفن اینترنتی چقدر است

زمان مطالعه :8 دقیقه
قیمت تلفن ابری و خط تلفن اینترنتی چقدر است

امروزه بیزینس های کوچک و بزرگ زیادی از خط تلفن اینترنتی و تلفن ابری برای راه اندازی سیستم تلفن مجموعه شان استفاده می کنند؛ چرا که به واسطه ویژگی های کاربردی و هزینه مقرون به صرفه ای که دارد، برای هر کسب و کاری مناسب است.

*تلفن اینترنتی، تلفن ابری و خط تلفن ویپ همگی یکسان هستند و تنها نام آنها با هم فرق دارد.

برخلاف باور بسیاری افراد، تلفن های اینترنتی هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به سایر امکانات پیشرفته ای که در محل کار راه اندازی می شوند(مانند CRM، دوربین های مدار بسته و …) دارد. در واقع این خطوط جایگزین خطوط ثابت سنتی مخابراتی شده اند و مزایای ان نسبت به خطوط مخابراتی باعث شده تا در زمان کوتاهی مورد توجه مدیران کسب و کار قرار بگیرد. از جمله ی این مزایا می توان به عدم وابستگی جغرافیایی، هزینه مکالمه به صرفه تر، امکان دایورت، انتقال تماس، گزارشگیری پیشرفته، شنود، اتصال به نرم افزار های دیگر مانند crm و … اشاره نمود.

در چنین حالتی این سوال پیش می آید که قیمت خطوط اینترنتی چقدر است؟ و هزینه راه اندازی آن به صورت میباشد؟ در ادامه به بررسی قیمت این خطوط و ویژگی مهم آنها می پردازیم.

آشنایی با خط تلفن ابری یا اینترنتی

این خطوط با پیش شماره ی تمامی استان ها موجود هستند و با عدد ۹ شروع می شوند. به طور کلی خطوط ویپ هشت رقمی میباشند و سایر خطوط چهار رقمی و پنج رقمی متعلق به مخابرات هستند.

این شماره تلفن ها نوع پیشرفته ی شماره تلفن های ثابت مخابراتی هستند و نیاز به سیم کشی ندارند. آنها روی بستر اینترنت ارائه میشوند و تنها نیازمندی استفاده از این خطوط، اتصال به اینترنت است.

ویژگی خط تلفن اینترنتی

همچنین می توانید هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی اقدام به خرید نمایید. تنها تفاوتی که این دو با هم دارند این است که اگر به نام شرکت خط سفارش دهید، میتوانید کانال برای تماس همزمان هم دریافت کنید. اما اگر به نام شخص خطی را تهیه کنید، این امکان وجود ندارد و تنها میتوانید دو تماس ورودی و یک تماس خروجی همزمان داشته باشید. برای داشتن تماس های همزمان روی سیستم تلفن مجموعه تان، حتما بایستی شرکت شما ثبت شده باشد و مدارک لازم را به اپراتور مربوطه ارائه دهید.

البته اگر استارتاپ هستید یا شرکت ثبت شده ندارید و نیاز به تماس همزمان دارید، میتوانید چند شماره سفارش دهید.

برای استفاده از خطوط ابری، بایستی مرکز تلفن ابری هم تهیه فرمایید. شما با خرید خط تلفن نمیتوانید تماس ورودی و خروجی داشته باشید. به همین دلیل بایستی سرویس مرکز تلفن voip ابری را تهیه کنید تا بتوانید از امکانات این خطوط بهره مند شوید.

قیمت خط تلفن ابری یا اینترنتی چقدره؟

قیمت خطوط اپراتور های مختلف اسیاتک، شاتل، پیشگامان و … کمی با هم متفاوت است. به عنوان مثال قیمت خطوط آسیاتک از ۲۱۸ هزار تومان تا ۵۴ میلیون بسته به رند بودن متغیر است. در حالی که قیمت خط تلفن ویپ پیشگامان از 218 هزار تومان تا 100 میلیون میباشد. با خرید خط ثابت خود از اپراتور دلخواهتان، مالک دائمی آن خواهید شد و هزینه کلیه مکالمات ۱۰ درصد نسبت به مخابرات کمتر محاسبه می شود. همچنین تماس داخلی به داخلی رایگان است. در واقع داخلی های مختلفی که در سیستم تلفنی خود تنظیم میکنید، میتوانند به صورت کاملا رایگان به مدت نامحدود با یکدیگر مکالمه داشته باشند.

قیمت خط تلفن اینترنتی

  • اپراتور
  • سرشماره
  • داخل شبکه
  • ثابت داخل استان
  • ثابت بین استان
  • موبایل
  • سطح رند بودن (1327**91)
  • سطح رند بودن (1323**91)
  • سطح رند بودن (1322**91)
  • سطح رند بودن (1222**91)
  • سطح رند بودن (2222**91)
  • آسیاتک
  • 9101 و 9130
  • رایگان
  • 4.5
  • 33
  • 62.5
  • 218,000
  • 763,000
  • 5,450,000
  • 9,810,000
  • 54,500,000
  • پیشگامان
  • 9109
  • 3.5
  • 4.5
  • 33
  • 62.5
  • 218,000
  • 545,000
  • 2,725,000
  • 5,450,000
  • 54,500,000
  • شاتل
  • 9100 و 9132
  • 30
  • 4
  • 30
  • 57
  • 218,000
  • 545,000
  • 2,725,000
  • 4,360,000
  • 54,500,000

بررسی تلفن ابری برای بیزینس

پیشنهاد میکنیم با شماره ی 91301390-021 تماس بگیرید و لیست به روز خطوط را به همراه قیمت دریافت نمایید.

برای راه اندازی و استفاده از این خطوط، لازم است تا مرکز تلفن voip راه اندازی شود. قیمت پلن های مختلف بسته به نیاز شما مختلف است. قیمت پلن های مختلف با توجه به تعداد داخلی، ضبط مکالمات، امکان دایورت و دیگر امکانات، متفاوت میباشد.

به عنوان مثال قیمت پلن برنزی آس تل که شامل ۴ داخلی، صف تماس، تلفن گویا، سافت فون اختصاصی و گزارشات ریز مکالمات حدود ۲.۸۰۰ میلیون تومان میباشد که ۷۰۰ هزار تومان بابت هزینه راه اندازی و ۲.۱۰۰ هزار تومان برای نگهداری سالیانه است.

قیمت تلفن ابری

  • امکانات
  • تعداد داخلی
  • امکانات ویژه
  • سطح پشتیبانی
  • هزینه راه اندازی – یکبار (تومان)
  • هزینه نگهداری – سه ماه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سالیانه (تومان)
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • تلفن گویا
  • دارد
  • 700 هزار تومان
  • 800 هزار تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • گزارش ریز مکالمات
  • دارد
  • 1.4 میلیون تومان
  • 1.2 میلیون تومان
  • 3.3 میلیون تومان
  • پلن طلایی
  • 20 عدد
  • تنظیم ساعت کاری
  • دارد
  • 2 میلیون تومان
  • 1.6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • پلن پلاتینیوم
  • 30 عدد
  • سافت فون اختصاصی
  • دارد
  • 4 میلیون تومان
  • 2.6 میلیون تومان
  • 8.5 میلیون تومان
برای مشاهده تمامی امکانات و جزئیات پلن ها میتوانید از قسمت مرکز تلفن ابری پلن ها را مشاهده فرمایید و طبق نیاز مجموعه تان مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. مشاورین ما به شما کمک میکنند تا پلن مقرون به صرفه ای را با توجه به نیازمندی هایتان تهیه نمایید.

زمان لازم برای فعال شدن خط تلفن ابری

معمولا بین یک تا دو روز کاری زمان می برد تا خط شما فعال شوند. البته اگر کانال روی خط گرفته باشید حدود یک هفته زمان میبرد. پس از فعال شدن، سند خط به نام شما صادر می شود و راه اندازی و استفاده مرکز تلفن شروع خواهد شد

چرا خرید تلفن ابری ؟

شرکت ها و سازمان های بسیار زیادی از تلفن ابری استفاده می کنند ولی این دلیل کافی و مناسبی برای اینکه شما هم به سمت خرید تلفن ابری هدایت شوید نیست.

بهتر است بدانید و آگاه باشید که تلفن ابری چه کمک هایی به شما می کند و شرکت هایی که سیستم تلفن ابری را به درستی پیاده سازی کردند و با مشترکین خود در ارتباط هستند چقدر افزایش رضایتمندی داشته اند.

 چرا مرکز تلفن ابری مناسب شماست؟

مرکز تلفن ابری با استفاده از تکنولوژی Hosted-pbx به شما و کسب و کارتان کمک شایانی می کند که مشاهده لیست امکاناتی که در جدول تلفن ابری ذکر شده است تا حدودی بیانگر این موارد باشد.

ولی برخی امکانات دیگر، از جمله جابجایی خط تلفن بدون محدودیت در شهر و کشور است که طبیعتا به کسب و کار شما کمک میکند تا اگر دفترتان جابجا شد ، شماره تلفنی که در اختیار مشتریان گذاشته اید تغییر نکند.

در نتیجه بتوانید از همان شماره ای که دارید همیشه استفاده کنید.

نباید از امکان مدیریت تماس های مجموعه و کسب کارتان بگذرید ، چون این سیستم در اولین قدم سعی دارد تا شما مدیریت تماس های کسب و کارتان را بدست بگیرید و ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشید و نارضایتی مشتریان را کمتر کنید.

حس بروز بودن و نوآور بودن مجموعه را به مشتریان خود هدیه دهید.

 همین حالا برای راه اندازی تلفن ابری اقدام کنید

در این مطلب سعی کردیم کوتاه ، مختصر و مفید شما را راهنمایی کنیم ولی بهتر است با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید تا نحوه اجرا و مزایای این سیستم در کسب و کار شما را کاملا توضیح دهند.

چنانچه نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید دارید میتوانید فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست مشاوره تلفن ابری

دیدگاه خود را بنویسید