هزینه های راه اندازی مرکز تماس

زمان مطالعه :2 دقیقه
مرکز تماس

در این بخش از مقاله قصد داریم هزینه راه اندازی مرکز تماس را شرح دهیم .

وجود مرکز تماس در شرکت ها و سازمان ها ضروری است . این مجموعه در پیشرفت و جذب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است . هزینه ها در یک مجموعه مرکز تماس متفاوت است .

مرکز تماس چیست ؟

سرویسی که به ما کمک کند تا تمام تماس ها و مکالمات شرکت را پاسخگو باشیم . همچنین در زمانی که تعداد مکالمات تلفنی زیاد است خطی اشغال نباشد و به سرعت مکالمات پاسخ داده شود . و باعث شود ترافیک تماس نداشته باشیم مرکز تماس می گویند .
وجود این مجموعه بسیار مفید و همچنین بسیار کار آمد است.

مرکز تماس

هزینه های راه اندازی مرکز تماس در موارد زیر مصرف میشود.

حقوق و مزایا : در این مورد شما باید حقوق کارمندان مجموعه را پرداخت کرده و همچنین این مبالغ باید به طوری باشد که کارمندان را راضی نگه داشته تا کار با کیفیت و مطلوب ارائه دهند .و همینطور هزینه بیمه های آنان را نیز که جز هزینه های پنهان یک سازمان است را باید تقبل کرد .

تجهیزات مورد نیاز : هرکارمند به تجهیزات ابتدایی مانند میز و صندلی ، سیستم ، تلفن و ….. در مرکز تماس احتیاج دارد . این نوع هزینه ها از هزینه های ابتدایی ساخت یک مرکز تماس است که هر کارمند باید به طور جداگانه این تجهیزات را داشته باشد .

فضای در محل کار : محل کار مرکز به تعداد کارمندان آن مجموعه بستگی دارد . و همیشه باید در منطقه ای از شهر باشد که دسترسی مشتریان آسان و همچنین ساختمان مورد نظر مناسب از نوع شکل ظاهری و هزینه داشته باشد .

 

خرید تلفن ، راه اندازی زیر ساخت ، هزینه های جانبی و خرابی تجهیزات مورد نظر به هر دلیلی جزء هزینه های این بخش میباشد. و شما باید بودجه خود را بررسی کنید تا مشخص شود می توانید هزینه های پنهان و آشکار این مجموعه را تقبل کنید ‌.

دیدگاه خود را بنویسید