مزایای تلفن گویا

مقاله ای که اکنون در حال مطالعه ی آن میباشد مربوط به مزایای تلفن گویا است که برای شما بازگو کرده ایم .

تلفن گویا چیست ؟

سیستمی که به طور خودکار تماس ها را پاسخ می دهد . و سعی دارد ارائه خدمات را به مشتریان انجام دهد گویند .

این سیستم یک سیستم کمکی برای پاسخ گویی بشمار می رود . در بسیاری از کسب و کارها بکار برده می شود . زیرا با امکاناتی که دارد رضایت عوامل شرکت و مشتریان را به دنبال دارد .

به طور کلی به چند مورد از کاربردهای تلفن گویا می پردازیم :

کاربردهای سامانه ی گویا :

1 . دارای صندوق صوتی
2 . نوبت دهی
3 . دارای تلفن بانک
4 . دارای نظر سنجی
5 . فکس
6 . پرداخت کردن قبض ها
7 . سامانه ی شکایت
8 . صف انتظار
9 . داشتن اعلام کردن هواشناسی
10 . دارای ساعت
11 . اعلام کردن بدهی
12 . رزرو وقت به صورت تلفنی
13 . رزرو بلیط
14 ‌. اطلاعات در زمینه های بازار ، بلیط و….
15 . سیستم ثبت و سفارش

 

تلفن گویا به منشی تلفنی که به طور شبانه روز و 24 ساعته در حال ارائه خدمات به تماس گیرندگان است نیز می گویند .

در کسب و کارهای که تعداد تماس ها بسیار بالا است این سیستم کاربرد مهمی دارد . از تلفن گویا در مرکزهای تماس برای شناسایی افراد استفاده می شود . و زمانی که مشتری تماس بگیرد و خط مشغول باشد می تواند با انتخاب کردن انتظار در صف و یا خدمات خودکار بپردازد .

شما می توانید با پیاده سازی تلفن گویا در محل کار اطلاعاتی نظیر اخبارها ، محصولات موجود و خدمات مربوطه را به طور شبانه روزی در اختیار مشتریان بگذارید . و این یک مورد از عملکرد آن در کسب و کار میباشد .

عملکرد بعدی داشتن سیستم نظر دهی و پیشنهادات یا شکایات است . که از این طریق مشتری می تواند در رابطه با کسب و کار شما انتقاد و یا نظر خود را اعلام دارد .

تلفن گویا باعث سود آوری نیز میباشد زیرا دیگر احتیاج به نیروی کار اضافه ندارید . در این قسمت به چند تعداد دیگر از قابلیت های سیستم تلفن گویا میپردازیم .

1 . قابلیت تعریف کلیدها برای ارتباط گرفتن بخش های دیگر

2 . توانایی ایجاد پیام روزانه

3 . ضبط کردن تمامی مکالمات

4 . توانایی طولانی و یا کوتاه کردن زمان مکالمات

5 . توانایی برقراری با نرم افزارها

6 . انتقال مکالمات بر بستر آی پی

7 . توانایی گزارش دهی از لیست تماس گیرندگان

8 . داشتن موسیقی برای صف انتظار و انتخاب این موسیقی به صورت دلخواه

9 . از کار نیفتادن سیستم زمان بروز هرنوع مشکلی

 

تلفن گویا از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در پیشرفت محل کسب و کار و بروز بودن همچنین مقرون به صرفه بودن و ارتقا بخشیدن به بخش های شرکت یا سازمان کمک میکند و رضایت مشتری را نیز به دنبال دارد .
همچنین در زمان شما و مشتری نیز صرفه جویی کرده و در کوتاه ترین زمان اطلاعات مربوطه را در اختیار می گذارد .

 

سیستم تلفن گویا با اعلام خوش آمد گویی در زمان تماس مشتری باعث می شود تا مشتری متوجه شود که به تماس آن بها داده اید .

زیرا توانایی این سامانه به طوری است که مشتری در روزی تماس گرفته که تولدش بوده و می تواند با تبریک تولد به مشتری نهایت احترام را بگذارد .

 

با داشتن صندوق صوتی و داشتن انتشار پیام صوتی مشتری می تواند در زمانیکه تماس گرفته اما ساعات غیر اداری میباشد . و یا سیستم مشغول است تماس خود را به صندوق صوتی با گذاشتن پیغام انتقال دهد . تا در اولین فرصت به پیغام او رسیدگی شود .

این اپراتور با لیستی که در اختیار مشتریان می گذارد باعث می شود . افراد بدون سردرگمی و به راحتی به بخش های شرکت که مدنظرشان است متصل شوند و کارشان به سرعت پیگیری شود .
یا برای بیمارستان ها و مراکز درمانی با داشتن امکان نوبت دهی بتواند به بیماران و کارهایشان رسیدگی کند که این عمل بدون خطا صورت گیرد . و بدون اتلاف وقتی به حجم بالایی از کارها رسیدگی کند . و بیماران به دلیل اینکه خطای رخ نداده و یا معطل نشده اند احساس رضایت داشته باشند .

وقت شما بسیار با ارزش است . پس با راه اندازی تلفن گویا قدر آن را بدانید و در کارهایتان سرعت دهید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.