شرکت ارائه خدمات voip در تهران

زمان مطالعه :4 دقیقه
شبکه هوشمند کشوری

سیستم های ویپ یکی از نیازمندیهای معمول شرکت ها می باشند و شرکت های بزرگ معمولا برای مدیریت تماس و دریافت تماس از سیستم های نرم افزاری استفاده می کنند.

و با توجه به گستردگی تعداد تماس ها و شماره خطوط مجموعه ها وجود سیستم تلفنی ویپ ضروری می باشد.

شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ در تهران چه خدماتی را ارائه می دهند؟

1- یکپارچه سازی تمامی خطوط و تماس های خطوط

2- یکپارچه سازی داخلی افراد در سازمان

3- گزارشگیری جامع و کاربردی در مرکز تماس نرم افزاری

4- امکان راه اندازی خطوط مخابراتی و voip به صورت فیزیکی و اینترنتی

5- امکان اتصال به CRM

6- کاهش هزینه های تماس داخلی و خارجی

7- اجرای پسیو شبکه (داکت کشی و کابل کشی)

خدمات تکنولوژی

اکثریت نیازمندی مجموعه ها در تهران به چه صورت می باشد؟

بیشتر مجموعه و شرکت های داخل تهران دارای خطوط مخابراتی فیزیکی هستند و باتوجه به عدم مالکیت اکثریت شرکت ها ، امکان جابجایی شماره ها به سختی می باشد و از این رو اکثر مشترکین نیاز به خطوط اینترنتی voip را احساس می کنند.

امکان استفاده از خطوط مخابراتی فیزیکی هشت رقمی ، چهار رقمی و پنج رقمی یا خطوط voip هشت رقمی در سرویس مرکز تلفن می باشد و تمامی این خطوط توسط مجموعه آس تل که شرکت ارائه خدمات voip در تهران می باشد پیاده سازی و تحویل می شود.

همچنین امکان ارائه خدمات نرم افزاری توسط مجموعه آس تل می باشد.

خدمات به شرح زیر می باشند.

  • تعداد داخلی قابل تعریف
  • مالکیت لایسنس نرم افزار
  • تلفن گویا و منوی صوتی پیشرفته
  • تعریف ترانک
  • تنظیم ساعت کاری
  • صندوق صوتی و نظرسنجی تلفنی
  • کنفرانس تلفنی چند نفره
  • مانیتورینگ زنده تماس ها و کاربران
  • صف و گروه پاسخگویی بصورت پویا
  • تاریخ شمسی، میلادی و چند زبانه
  • ویرایشگر زنده سناریو تماس (دایل پلن)
  • پشتیبان گیری سیستمی و دستی
  • ایجاد لیست سیاه و سفید و تماس vip
  • تلفن نرم افزاری اختصاصی
  • اکستنشن Click2Dial گوگل کروم
  • پشتیبانی از ضبط مکالمات
  • گزارشات ریز مکالمات
  • گزارشات پیشرفته، نموداری و آماری
  • پشتیبانی از وب سرویس برای رویدادها
  • تعیین و تفکیک سطح دسترسی ها
  • گزارشات تحلیلی و خاص منظوره
  • داشبورد و والبوردساز
  • ماژول ارسال پیام صوتی (کمپین صوتی)
  • پشتیبانی از Custom Plan و AGI
  • ماژول مدیریت تماس های بهمنی
  • ماژول Smart API و IVR API
  • ماژول Trunk API و Extension API
  • ماژول تماس امن
  • ماژول تماس رایگان روی وب
  • پشتیبانی از سرور ریداندنت و HA

امکانات و تعرفه ها را در قسمت مرکز تماس سیموتل مشاهده بفرمایید.

خدمات شهر هوشمند

آیا امکان راه اندازی خط تلفن 4  رقمی ، 5 رقمی و 8 رقمی در یک مکان به عنوان مرکز می باشد؟

بله امکان دریافت و راه اندازی خطوط در یک مرکز می باشد همچنین امکان استفاده از خطوط سایر دفاتر مجموعه ها می باشد. برخی از مجموعه ها چندین دفتر  دارند که میخواهند از یک خط مشترک در چندین مکان استفاده کنند امکان راه اندازی خط روی بستر شبکه اینترنت و اینترانت توسط مجموعه آس تل در تهران می باشد.

آیا کارشناس برای تحویل سرویس حضورا میاد؟

بله هنگام تحویل سرویس مرکز تماس و راه اندازی بخش های مختلف پروژه کارشناس به صورت حضوری به دفتر شما مراجعه کرده و سرویس را آموزش و تحویل خواهد داد.

مراحل پیاده سازی سرویس به چه صورت می باشد؟

ابتدا خط تلفن به صورت فیزیکی یا اینترنتی دریافت می شود.

سپس شبکه پسیو اجرا می شود

در مرحله بعدی راه اندازی نرم افزاری انجام خواهد شد

و در مرحله آخر تحویل و آموزش انجام می شود.

جهت مشاوره برای پیاده سازی و راه اندازی اولیه سرویس voip در تهران و سایر استان ها با ما تماس بگیرید.


021-91301390

دیدگاه خود را بنویسید