سریعترین راه های تماس رایگان با شماره پشتیبانی ایرانسل

زمان مطالعه :5 دقیقه
راه های ارتباطی با پشتیبانی ایرانسل

اگر شما هم از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید، احتمالا موقعیتی پیش آمده که میخواستید با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید. در چنین حالتی این سوال پیش می آید که چگونه به اپراتور ایرانسل وصل شویم؟ در این مقاله به معرفی راه های ارتباطی با پشتیبانی ایرانسل می پردازیم. با ما همراه باشید.

اپراتور ایرانسل از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. ابتدا به دلیل کمبود دکل های مخابراتی در سراسر کشور، آنتن دهی مناسبی نداشت. اما بخاطر محبوبیت زیادی که در بین مردم پیدا کرد، نسبت به بهبود خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی خود اقدام کرد. ارزان قیمت بودن سیم کارت های ایرانسل، یکی از دلایلی بود که باعث جذب مخاطبان زیادی شد.

خدمات پشتیبانی مسئله ی مهمی در بیزینس های مختلف میباشد و اپراتور ایرانسل به خوبی به مشتریان خود پشتیبانی لازم را ارائه می دهد. پشتیبانی ایرانسل در سال های اخیر رضایت کاربران زیادی را کسب نموده است. در ادامه به معرفی بهترین روش ها برای برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل می پردازیم.

*اگر شما از شرکت همراه اول خط تهیه کرده اید و میخواهید با کارشناسان همراه اول در ارتباط باشید، مقاله ی تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول را مطالعه فرمایید.

ارتباط رایگان با پشتیبانی ایرانسل

۱- چت آنلاین ایرانسل

به سایت ایرانسل مراجعه فرمایید. سپس به بخش پشتیبانی رفته و گزینه ی تماس با ما را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست پایین صفحه دکمه ی پشتیبانی انلاین ایرانسل را بزنید و به صورت آنلاین با کارشناسان ایرانسل چت کنید.

سایت ایرانسل

یکی دیگر از روش های چت آنلاین، استفاده از ربات ایرانسل با آی دی irancellcrmbot@ است. در چنین حالتی لازم است اپلیکیشن گپ را روی تلفن خود نصب کنید. این ربات به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست.

۲- شماره تماس رایگان برای پشتیبانی ایرانسل

پشتیبانی تلفنی ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران ایرانسل میباشد. کافیست با شماره ی ۷۰۰ تماس رایگان بگیرید تا سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. اگر با سیم کارتی غیر از ایرانسل تماس میگیرید، بایستی شماره ی ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را شماره گیری کنید.

به یاد داشته باشید که اگر با شماره ی ایرانسل به تلفن گویای ۷۰۰ زنگ بزنید، هزینه مکالمه رایگان حساب می شود. اما با سیم کارت های غیر ایرانسل هزینه تماس طبق تعرفه ی مشخص شده از حساب شما کسر می گردد.

پس از اینکه با سامانه پشتیبانی ۷۰۰ تماس گرفتید، زبان دلخواهتان را انتخاب میکنید. سپس اپراتور به صورت خودکار بخش های مختلفی مانند خرید سیم کارت، بسته اینترنت، خرید مودم و… را مطرح میکند. شماره ی بخش موردنظر را وارد کنید تا به اپراتور مربوطه متصل شوید.

تماس با پشتیبان ایرانسل

چنانچه قصد دارید به بخش اداری ایرانسل متصل شوید، باید با شماره ی ۰۲۱۲۳۱۹۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. اگر مودم ایرانسل تهیه کرده اید و نیاز به راهنمایی در خصوص استفاده از آن یا حل مشکل قطعی دارید با شماره ی ۷۰۷ تماس بگیرید. البته با خطوط غیر از ایرانسل لازم است شماره ی ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ را شماره گیری کنید.

*توجه فرمایید که اپراتور ایرانسل فقط از طریق شماره ی ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما ارتباط برقرار میکند.

۳- ایرانسل من

با نصب مای ایرانسل میتوانید از خدمات ایرانسل به خوبی استفاده کنید. این برنامه بسیار جامع بوده و شما میتوانید علاوه بر ارتباط با پشتیبانی، نسبت به خرید بسته، شارژ، اهنگ پیشوار، تبدیل خط اعتباری به دائمی و بسیاری از خدمات دیگر اقدام فرمایید.

برای ارتباط با کارشناسان به بخش ارتباط با ما رفته و گزینه ی گفتگوی آنلاین را انتخاب کنید. میتوانید به راحتی با اپراتور چت کنید و سوالات خود را مطرح نمایید.

اپلیکیشن ایرانسل من

۴- ارتباط با ایرانسل از طریق اینستاگرام، توییتر و ایمیل

راه ارتباطی دیگری که میتوانید با کارشناسان ایرانسل برقرار کنید، پیام فرستادن در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر است. آی دی اینستاگرام ایرانسل irancell@  و توییتر ایرانسل irancellsupport@ میباشد. معمولا تا حداکثر ۲۴ ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.

نشانی ایمیل ایرانسل cs@mtnirancell.ir است. شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل از کارشناسان بپرسید.

نتیجه گیری:

اپراتور ایرانسل جزو یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپراتور های کشور است که مشترکین زیادی دارد. به همین دلیل جهت کسب رضایت مشتریان خود و خدمات رسانی با کیفیت و اصولی به انها، راه های مختلفی برای تماس با پشتیبانی در اختیار کابران قرار داده است. در این مقاله به معرفی بهترین راه ها برای سوال پرسیدن از ایرانسل پرداختیم؛ از جمله چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و شماره ی مرکز خدمات ایرانسل. شما می توانید به راحتی سوالات، مشکلات و شکایات خود را از طریق روش هایی که معرفی کردیم، بیان کنید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

25 دیدگاه دربارهٔ «سریعترین راه های تماس رایگان با شماره پشتیبانی ایرانسل»

  1. هدایت الله رزمجویی

    از ایرانسل من صورت حسابم رو پرداخت کردم اما برای خرید بوم دوباره باید پول پرداخت کنم علتش چیه؟

  2. سلام من یک سیمکارت ۳۷ داشتم سال ۹۳ گم کردمش هیچ سندشم ندارم چیکار کنم؟؟دوباره من همون خطمو میخام ازون سال تا الانم خاموشه میتوشه شمارمو دوباره بهم برگردونید؟؟

  3. سلام من ق سیم کارت ایرانسل داشتم از سال ۹۵ خاموشه من دوباره همون سیمکارتمو لازم دارم منو راهنمایی کنید لطفا!!سنده سیمکارتمم ندارن

  4. سلام خسته نباشید خیلی خدمات ایرانسل بده من آهنگ پیشواز انتخاب کردم هزینه ازم کم کرد ولی وصل نشد با اینکه پیامکش هم اومد برام الان ۵۰۰۰تومن ازشارژم کم کردولی هیچ اتفاقی نیوفتاد.دیگه ازخط ایرانسل استفاده نمیکنم .فقط حق الناس نکنید.چون رسیدگی نکردید دوباره فرستادم.

  5. محسن امین سعادت

    سلام
    ۵تا شارژ ۲۰۰۰۰تومانی خریدم ولی تنها اولیش وارد شده بقیه ارور میده
    دلیلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  6. احمد خرم‌آبادی‌زاد

    از ایرانسل هیچ انتظاری نداشته باشید. چند سال است که پیام‌های خرید سیمکارت و صورتحسات دیگران به نشانی پست الکترونیک من فرستاده میشود. پیگیری‌های من نیز این روند مزاحمت را از بین نبرده است! دلیلش ایناست که ایرانسل، هیچ برنامه‌ای برای اعتبار سنجی نشانی‌های پست الکترونیک ندارد.

  7. سلام من يك بسته اينترنت خريدم كه مدت آن 30روزه بود اما 29روزه از دسترس خارج شد در حاليكه بيش از 1گيگ از 7 گيگ حجم ديتا مانده بود لذا احيانا تنظيمات اپراتور به ضرر مشتري بوذه كه بدبيني بوجود مي اورد

  8. شارژ ایرانسل از دستگاه پز خریداری کردم،متاسفانه یکی از شماره رمز شارژ از بین رفته
    چطوری میتونم شارژ استفاده کنم?!

  9. سلام قبض سیم کارتمو پرداخت کردم از حسابم کم شد ولی قبض صفر نشد آیا به حسابم بر میگرده

  10. نظرم را مینوشتم که غیب شد.سالها از ایرانسل اعتباری استفاده میکردم و هزینه معقولی داشت اما استباه کردم و سه تا خط که بکیش فعاله رو دایمی کردم. ماهی دوبار قبض برام میاد.۱۲۰ روزه ۱۵ گیگ شارژش میکنم ولی فردا دوباره باید شارژ کنم و از شرکت اینترنتی هم سه یا شش ماهه به ۲۶۰ هزار تومن شارژ میکنم اما هر روز خالیم.ما از طلا گشتن پشیمانیم لطف فرموده ما را مس کنید.دایمی جه مزایایی داره ؟ هیحی فقط روزی صدهزار تومن شارژ و قبض و این بند و بساطا.جحوری از دایمی له اعتباری پسرفت کنم؟ ایا واقعا اینهمه مصرف دارم ؟ لا والله …

  11. یعنی واقعا خااااک عالم خاااک کل جهان تو سرتون به فجیع ترین شکل از هر فرصت کوجیک و بزرگی از جیب مردم پول میره یه اپراتور ساده یه اینترنت حداقل 4G رو نمیتونه درست حسابی را بندازه خاک تو کلتون

  12. سلام بدهی سیم کارت پرداخت کردم ولی سیم کارت هنوز یه طرف هست

  13. سلام روزجمعه ۸دی ماه بسته اینترنت ۱۰گیگ خریدم ازهمراه بانک قرض الحسنه مهرایران امابسته برتم خریدنکردوپولم برنگشتن بحسابم تکلیف چیه

  14. سلام من سه تا شارژ 20000تومانی خریدم همشون ارور دادن والانم ختم مسدود شده چکار کنم.

  15. سلام بنده ی خط دائمی ایرانسل داشتم خاموش بوده قبضش را پرداخت کردم ولی متاسفانه خط را سلب مالکیت کردند از طرف ایرانسل الان به اون خط احتیاج دارم چکاری باید انجام بدم

  16. چرا حجم بسته های ایرانسل انقدر گرونه و سرعت نت پایین و سرعت مصرف نت هم بالاتر ازون؟
    دزدی تو روز روشن؟؟؟؟؟؟

  17. سلام وقت بخیر
    تماس با پشتیبانی ایرانسل شامل یک دقیقه هزینه تماس هست و رایگان نمی‌باشد
    لطفا این موضوع را در متن اصلی اصلاح و اطلاع رسانی کنید.

  18. سلام
    تماس با شماره گویای ایرانسل (شماره 700) از هیچ نوع خط ایرانسل (دائمی یا اعتباری) رایگان نیست و مشمول یک دقیقه هزینه مکالمه هست.

  19. اپراتور دزد ایرانسل قرار بوده همه بسته‌های اینترنتی را حداکثر 34% افزایش قیمت بده، ولی از 70% به بالا گران کرده؛ توی بعضی بسته‌ها که بالای 100 درصد گران کرده!!

    اونایی که از قبل بسته اینترنت ایرانسل خریداری کردند، متوجه میشن منظورم رو…
    یک مقایسه فاکتورهای سال گذشته اینترنت ایرانسل رو با بسته مشابه اینترنت در سال 1403 انجام دهید، کاملاً مشخص و واضحه!

  20. سلام ازطرف ایرانسل برای من پیام اومده بود قبضتو پرداخت کن 5گیگ اینترنت هدیه بگیر پرداختم ولی خبریاز هدیه نشد