سریعترین راه های تماس رایگان با شماره پشتیبانی ایرانسل
اگر شما هم از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید، احتمالا موقعیتی پیش آمده که میخواستید با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید. در چنین حالتی این سوال پیش می آید که چگونه به اپراتور ایرانسل وصل شویم؟ در این مقاله به معرفی راه های ارتباطی با پشتیبانی ایرانسل می پردازیم. با ما همراه باشید.
اپراتور ایرانسل از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. ابتدا به دلیل کمبود دکل های مخابراتی در سراسر کشور، آنتن دهی مناسبی نداشت. اما بخاطر محبوبیت زیادی که در بین مردم پیدا کرد، نسبت به بهبود خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی خود اقدام کرد. ارزان قیمت بودن سیم کارت های ایرانسل، یکی از دلایلی بود که باعث جذب مخاطبان زیادی شد.
خدمات پشتیبانی مسئله ی مهمی در بیزینس های مختلف میباشد و اپراتور ایرانسل به خوبی به مشتریان خود پشتیبانی لازم را ارائه می دهد. پشتیبانی ایرانسل در سال های اخیر رضایت کاربران زیادی را کسب نموده است. در ادامه به معرفی بهترین روش ها برای برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل می پردازیم.
*اگر شما از شرکت همراه اول خط تهیه کرده اید و میخواهید با کارشناسان همراه اول در ارتباط باشید، مقاله ی تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول را مطالعه فرمایید.
ارتباط رایگان با پشتیبانی ایرانسل
۱- چت آنلاین ایرانسل
به سایت ایرانسل مراجعه فرمایید. سپس به بخش پشتیبانی رفته و گزینه ی تماس با ما را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست پایین صفحه دکمه ی پشتیبانی انلاین ایرانسل را بزنید و به صورت آنلاین با کارشناسان ایرانسل چت کنید.
یکی دیگر از روش های چت آنلاین، استفاده از ربات ایرانسل با آی دی irancellcrmbot@ است. در چنین حالتی لازم است اپلیکیشن گپ را روی تلفن خود نصب کنید. این ربات به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست.
۲- شماره تماس رایگان برای پشتیبانی ایرانسل
پشتیبانی تلفنی ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران ایرانسل میباشد. کافیست با شماره ی ۷۰۰ تماس رایگان بگیرید تا سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. اگر با سیم کارتی غیر از ایرانسل تماس میگیرید، بایستی شماره ی ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را شماره گیری کنید.
به یاد داشته باشید که اگر با شماره ی ایرانسل به تلفن گویای ۷۰۰ زنگ بزنید، هزینه مکالمه رایگان حساب می شود. اما با سیم کارت های غیر ایرانسل هزینه تماس طبق تعرفه ی مشخص شده از حساب شما کسر می گردد.
پس از اینکه با سامانه پشتیبانی ۷۰۰ تماس گرفتید، زبان دلخواهتان را انتخاب میکنید. سپس اپراتور به صورت خودکار بخش های مختلفی مانند خرید سیم کارت، بسته اینترنت، خرید مودم و… را مطرح میکند. شماره ی بخش موردنظر را وارد کنید تا به اپراتور مربوطه متصل شوید.
چنانچه قصد دارید به بخش اداری ایرانسل متصل شوید، باید با شماره ی ۰۲۱۲۳۱۹۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. اگر مودم ایرانسل تهیه کرده اید و نیاز به راهنمایی در خصوص استفاده از آن یا حل مشکل قطعی دارید با شماره ی ۷۰۷ تماس بگیرید. البته با خطوط غیر از ایرانسل لازم است شماره ی ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ را شماره گیری کنید.
*توجه فرمایید که اپراتور ایرانسل فقط از طریق شماره ی ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما ارتباط برقرار میکند.
۳- ایرانسل من
با نصب مای ایرانسل میتوانید از خدمات ایرانسل به خوبی استفاده کنید. این برنامه بسیار جامع بوده و شما میتوانید علاوه بر ارتباط با پشتیبانی، نسبت به خرید بسته، شارژ، اهنگ پیشوار، تبدیل خط اعتباری به دائمی و بسیاری از خدمات دیگر اقدام فرمایید.
برای ارتباط با کارشناسان به بخش ارتباط با ما رفته و گزینه ی گفتگوی آنلاین را انتخاب کنید. میتوانید به راحتی با اپراتور چت کنید و سوالات خود را مطرح نمایید.
۴- ارتباط با ایرانسل از طریق اینستاگرام، توییتر و ایمیل
راه ارتباطی دیگری که میتوانید با کارشناسان ایرانسل برقرار کنید، پیام فرستادن در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر است. آی دی اینستاگرام ایرانسل irancell@ و توییتر ایرانسل irancellsupport@ میباشد. معمولا تا حداکثر ۲۴ ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.
نشانی ایمیل ایرانسل cs@mtnirancell.ir است. شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل از کارشناسان بپرسید.
نتیجه گیری:
اپراتور ایرانسل جزو یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپراتور های کشور است که مشترکین زیادی دارد. به همین دلیل جهت کسب رضایت مشتریان خود و خدمات رسانی با کیفیت و اصولی به انها، راه های مختلفی برای تماس با پشتیبانی در اختیار کابران قرار داده است. در این مقاله به معرفی بهترین راه ها برای سوال پرسیدن از ایرانسل پرداختیم؛ از جمله چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و شماره ی مرکز خدمات ایرانسل. شما می توانید به راحتی سوالات، مشکلات و شکایات خود را از طریق روش هایی که معرفی کردیم، بیان کنید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.
دیدگاه خود را بنویسید