خدمات پشتیبانی الستیکس

زمان مطالعه :2 دقیقه
الستیکس

پشتیبانی مرکز تماس الستیکس

امروزه سیستم های شبکه به اصلی ترین بخش شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده اند و هر گونه نقص در شبکه و عملیات انتقال اطلاعات درون و برون سازمانی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به موسسات وارد سازد.

مجموعه آس تل با بهره گیری از کارشناسانی مختصص و زبده که در فناوری اطلاعات در سطح کشور نسبت به ارائه مشاوره، خدمات فنی و تجهیزات VoIP اقدام می نماید.

ELASTIX الستیکس چیست؟

محبوب ترین سیستم تلفنی کد باز دنیاست و یک سیستم جامع ارتباطی محسوب می شود. با نصب و راه اندازی الستیکس در واقع یک سیستم تلفنی تحت شبکه (VoIP) و مبتنی بر IP راه اندازی کرده اید.

الستیکس دارای یک رابط گرافیکی تحت وب می باشد و با استفاده از این رابط می توانید به راحتی سیستم تلفنی VoIP خود را مدیریت کنید .

با استفاده از الستیکس می توانید سیستم های تلفنی هوشمند نظیر تلفن بانک ، سیستم های پرسش و پاسخ ، ارائه کد رهگیری ، مسابقات تلفنی و … را تهیه و اجرا کنید.

مزایا و ویژگی های الستیکس

  1. امکان ضبط مکالمات
  2. صرفه جویی در هزینه مکالمات
  3. قابلیت انتقال آسان خطوط داخلی
  4. صندوق پست صوتی
  5. امکان نمایش مشخصات تماس گیرنده
  6. ارسال فکس از طریق e-mail
  7. پشتیبانی از نرم افزارهای سافت فون
  8. تنظیمات از طریق محیط وب
  9. اتاق کنفرانسهای مجازی
  10. امکان مدیریت پاسخ گویی به مشتری
  11. امکان تبادل تصویر در هنگام مکالمه: برقراری تماس تصویری در هنگام مکالمه با استفاده از IP Phone(آی پی فون) های تصویری و همینطور برقراری ویدیو کنفرانس در این سیستم وجود دارد.

استریسک چیست؟

هسته اصلی الستیکس را استریسک  (Asterisk) تشکیل میدهد.

استریسک یک سیستم تلفنی تحت لینوکس برای برقراری ارتباطات تلفنی تحت شبکه میباشد.در الستیکس از هسته استریسک برای تماس تلفنی voip استفاده شده است.

استریسک برای مجموعه ها و شرکت های کوچیک تا سازمان های بزرگ به راحتی قابل استفاده است.

دیدگاه خود را بنویسید