مزایای تلفن ابری نسبت به تلفن ثابت چیست

زمان مطالعه :0 دقیقه
مزایای تلفن ابری نسبت به تلفن ثابت

در این مطلب میخواهیم مزایای تلفن ابری نسبت به تلفن ثابت را برای شما نشر دهیم و شما اطلاعات کافی را در این مورد داشته باشید.

تلفن ابری که در واقع همان تلفن اینترنتی است و برای استفاده از آن شما نیاز به اینترنت دارید تا بتوانید بهره کامل را ببرید.

تلفن ابری نسل جدیدی هستند که مدت هاست روانه بازار شده اما شاید شما به تازگی با آن آشنا شده باشید و در گذشته اطلاعی از آن نداشتید.

تلفن ثابت که نسل قدیمی تلفن هستند و همه ی مردم در زمانی و حتی الان از آن استفاده می کنند .

تلفن ثابت قدیمی امکانات بسیار کم و پیش پا افتاده را در اختیار مردم قرار می دهد و فقط شما امکان یک تماس خروجی یا ورودی را به صورت همزمان دارید.

اما در تلفن ابری شما می توانید بر روی خط خودتان کانال اضافه کنید و تعداد تماس های همزمان را بالا ببرید.

تلفن ثابت ابری چیست؟

تلفن ثابت ابری، یک سرویس مبتنی بر وب است که امکان برقراری و دریافت تماس را بر بستر اینترنت و بدون نیاز به هیچ‌گونه سخت‌افزار و سرور امکان‌پذیر می‌سازد

شما می توانید بر روی تلفن همراه ، کامپیوتر و حتی دستگاه تلفن رو میزی ، تلفن ثابت ابری را تنظیم کنید و از آن استفاده کنید.

تمامی این اطلاعات بر روی سرور های مجموعه ها نگهداری می شود و دیگر نیاز نیست شما سرور خریداری کنید.

این امکانات باعث می شود شما هزینه های کمتری را تقبل کنید و نیاز به علم و شخص فنی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت.

مزایا تلفن ابری

  • هزینه بسیار پایین تر

این نوع سیستم تلفن در واقع هزینه های بسیار پایین تری نسبت به تلفن ثابت دارند و استفاده از آن باعث کاهش هزینه ها خواهد شد.

  • نرخ برابر تماس ها با تلفن های ثابت

هزینه تماس ها در دقیقه همانند تلفن ثابت می باشد و هیچ هزینه بیشتری ندارد و حتی در برخی شرکت ها بسیار پایین تر هم می باشد.

  • بهره بردن از امکانات بسیار زیاد بدون هیچ مبلغ اضافی
    • امکاناتی همچون صف تماس
    • منشی گویا
    • گزارش گیری حرفه ای از تماس ها
    • گزارش گیری نحوه پاسخگویی و عملکرد اپراتور ها
    • پخش اعلان های صوتی در سناریو تماس ها
    • چینش سناریو های مختلف
    • فکس
    • و………
  • مهندسین خود را در بخش های دیگر به کار بگیرید

دیگر نیاز نیست تمامی مهندسین رو در این بخش به کار بگیرید و این بخش به صورت اتوماسیون اجرا می شود و مهندسین شما می توانند در بخش های دیگر مجموعه به فعالیت ادامه بدهند.

  • قابل ارتقا دادن

شما می توانید تلفن Voip خود را ارتقا دهید و از پنل مدیریتی می توانید قابلیت های جدیدی که برای شما می آید را استفاده کنید.

  • مالکیت دائمی خط

شما به عنوان مالک دائمی این خط شناخته خواهید شد و خط ویپ به نام اشخاص حقوقی و حقیقی ثبت خواهد شد

  • بهره بردن از کال سنتر پیشرفته

مرکز تماس ویپ که همان سرویس تلفن ابری است ، سیستم تلفنی های مختلفی وجود دارد که نمونه ساخته ایران هم در آن وجود دارد.

دیدگاه خود را بنویسید