راهنمای خرید برند گرنداستریم Grand stream

زمان مطالعه :3 دقیقه
برند گرنداستریم Grand stream

اگر شما قصد استفاده از ویپ را دارید باید راهنمای خرید برند گرند استریم Grand stream حتما خوانده باشید و اطلاعات کافی داشته باشید.

برای راه اندازی مرکز تماس ویپ، نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها و خرید تجهیزات ویپ می باشد. یکی ازمعروف ترین برندهایی که در این زمینه تجهیزات ویپ را تولید و عرضه می کند شرکت گرند استریم Grandstream می باشد.

گرند استریم که در سال ۲۰۰۲ با هدف تولید تجهیزات ارتباطات صوتی و تصویری تحت شبکه یا IP، تلفن های تصویری تحت شبکه، گت وی ها و … تاسیس شد و  دفتر مرکزی آن در بروکلین واقع شده و در اکثر کشورها همچون ایران نمایندگی دارد.
محصولات گرند استریم دارای تنوع زیادی هستند و تمامی آن‌ها از کیفیت صدا و تصویر قابل قبولی برخوردارند.
همچنین نمی توان از امکانات استاندارد این مجموعه گذشت که در سطح جهانی زبان زد عام و خاص است که قیمت مناسبی نیز دارد.

می توان گرند استریم را در تولید تجهیزات تلفن اینترنتی جز محبوب ترین ها به شمار آورد که دارنده جایزه بهترین طراحی و دارنده گواهی‌نامه ISO ۹۰۰۱ یک برند خصوصی است

محصولات ویپ شرکت گرند استریم

IP Phone یا تلفن تحت شبکه

برای برقراری مکالمه بر روی بستر ویپ و خطوط اینترنت از تلفن‌های تحت شبکه یا آی پی فون، استفاده می شود که با تلفن های معمولی تفاوت زیادی دارد. این تلفن‌ها مجهز به پروتکل‌های انتقال داده در بستر شبکه‌های کامپیوتری می باشند و با دریافت صدای آنالوگ، آن را به بسته های دیجیتال تبدیل می‌کنند.

تلفن های 1610 و 1625 را می توان جز پرکاربرد ها و پر فروش ترین این مجموعه به حساب آورد. که می توانید تفاوت تلفن های گرند استریم 1610 و 1625 را در صفحه آن مشاهده کنید

یکی از مهم‌ترین تجهیزات ویپ شرکت گرند استریم، تلفن‌های تحت شبکه است که به دو صورت بیسیم و با سیم، تولید و به بازار عرضه می شود.

تلفن های آی پی فون (IP Phone) دارای ظاهری می باشند که موجبات رضایت کاربران خود را فراهم ساخته است.

این تلفن‌ها دارای صفحه نمایش بزرگ با نور پشت ضمیمه هستند که امکان خواندن اطلاعات را آسان می‌کند.

کیفیت مطلوب تماس ها و صدا در گرند استریم جز نقاط قوت آن است که شما را از داشتن مشکل در انتقال صدا در تماس در امان نگه می دارد.

دیدگاه خود را بنویسید