شماره 7071 برای کجاست؟

زمان مطالعه :2 دقیقه
شماره 7071 ایرانسل

احتمالا شما از اون دسته افراد باشید که شماره 7071 باهاتون تماس گرفته و نمیدونید این شماره برای چه شرکتی است.

ما قصد داریم در این مقاله در مورد شرکت مالک شماره 7071 ، خدمات این شرکت صحبت کنیم و دلایل تماس گرفتن این شرکت با شما رو توضیح بدیم.

دلیل تماس گرفتن شرکت ایرانسل از شماره 7071 چیست؟

شما 7071 برای شرکت ایرانسل هست ، ایرانسل برای یادآوری پرداخت قبض موبایل با این شماره 4 رقمی تماس میگیرد و یک تلفن گویا مشخص برای تمامی افراد پخش می شود در این تماس به شما یادآوری میشود که چه مبلغی را می بایست به عنوان هزینه تماس ماه گذشته پرداخت نمایید.

و با وارد کردن گزینه 1 میتوانید پرداخت خود را روی خط تلفن به صورت آنلاین انجام دهید.

یکی از مواردی که کاربران را اذیت میکند این مورد هست که شرکت ایرانسل بدون معرفی خود مستقیما هزینه قبض را به شما اعلام می نماید و با توجه به اینکه هر فردی قبوض مختلفی اعم از قبض آب ، برق و … را پرداخت می نماید؛ عدم اطمینان از اینکه این قبض بابت چه موضوعی و چه تاریخی می باشد.

همچنین گاهی اوقات در وسط ماه برای پرداخت میاندوره ای قبض از شماره 7071 با مشترکین تماس گرفته می شود که با پرداخت میاندوره ای امکان شرکت در قرعه کشی های این شرکت را خواهید داشت.
در حال حاضر ایرانسل برای پرداخت قبوض از سرشماره 4 رقمی خود استفاده می نماید و ممکن است در آینده بابت موارد بیشتری از این خط با مشترکین ایرانسل تماس گرفته شود.

دیدگاه خود را بنویسید

4 دیدگاه دربارهٔ «شماره 7071 برای کجاست؟»

  1. چرا شماره 7071 هر وقت دلش خواست به شماره تلفن من و به موبایل من زنگ میزنه لطفا رسیدگی کنید که چرا این شماره عجیب و غریب به من زنگ می زند و چی از جون من میخواد. اگر ایرانسل خودش با من کار داشت به من زنگ می زد من خودم با کمال میل جواب می دهم. لطفا به این شماره بگویید که دیگه به من زنگ نزند و اگر نه از این شماره شکایت میکنم. این شماره صبح و ظهر و عصر و شب و نیمه شب زنگ می زند. مزاحم خوابیدن و استراحت کردن ما میشود‌. این شماره را حتما به پلیس فتا می دهم که رسیدگی کنند.

  2. این شماره دزدی است؟ دنبال سرقت می گردد؟ دنبال اطلاعات موبایل من می گردد؟ این شماره دنبال چه چیزی است؟ لطفا با این شماره برخورد ‌کنید که دیگه تماس نگیرد.