قوانین و مقررات مجموعه آس تل

قوانین و مقررات استفاده از سرویس ها و خدمات آس تل

تمامی مشتریان عزیزی که قصد استفاده از سرویس ها و خدمات آس تل را دارند پیشنهاد میدهیم تا قوانین و شرایط خدمات را با دقت بالا مطالعه کنند.

قوانین و مقررات عمومی:

  • این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • جهت سفارش خدمات آنلاین آس تل، عضویت و ورود به پنل کاربری الزامی می باشد.
  • عضویت در سایت رایگان است. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی مراحل عضویت تکمیل می گردد.
  • مسئولیت حفظ رمز عبور با مشترکین است و شرکت در قبال سهل انگاری مشترکین و سو استفاده های احتمالی ناشی از آن مسئولیتی ندارد.
  • مسئولیت واقعی بودن اطلاعات درج شده در سایت توسط مشترکین به عهده خود اشخاص است.
  • فعالیت این سایت و خدمات ارائه شده در آن بر اساس قوانین جاری کشور، به ویژه قانون تجارت الکترونیک است و مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط مشترکین، به عهده خود مشترکین می باشد.
  • عضویت در این سایت به منزله قبولی کلیه شرایط بالاست و صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

قوانین و مقررات برای مشترکین:

  • مشترک متعهد است کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقرارت و ارتباط رادیویی را رعایت نموده و خود مشترک و هر شخص حقیقی یا حقوقی که از این خدمات استفاده می نماید تعهد می نماید که از خدمات مذکور برای مقاصد غیر قانونی، غیر اخلاقی و یا برخلاف شئونات اسلامی، تهدید، آزار و ایجاد مزاحمت برای اشخاص ثالث یا به طور کلی هر بهره برداری غیر مجاز استفاده ننماید و مسئولیت عدم رعایت این تعهدات به عهده مشترک می باشد.
  • مشترک متعهد است از ایجاد هرگونه مزاحمت و اختلال در سرویس های عمومی و خصوصی و اقدام برای نفوذ به شبکه سرویس دهنده و سایر مشترکین و دسترسی بدون مجوز به اطلاعات خصوصی افراد (حقیقی و حقوقی) خودداری نماید.
  • شرکت مجاز است در هر زمان که تشخیص دهد نسبت به اخذ و یا تکمیل مدارک ثبت نام از مشترک در خواست نماید و مشترک متعهد است مدارک مورد نیاز را به شرکت ارائه دهد. در غیر اینصورت شرکت می تواند سرویس مشترک را به حالت تعلیق در آورد.
  • مشترک متعهد می شود جهت جلوگیری از فعالیت های غیر مجاز (مطابق با قانون جرایم رایانه ای) در شبکه مربوط به خود، تمهیدات لازم را به کار گیرد و شرکت هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این زمینه نخواهد داشت. همچنین مسئولیت حفاظت از مشخصات شامل نام کاربری و کلمه عبور به عهده مشترک می باشد.
  • مسئولیت محتوای نامه ها، اوراق، پرونده ها، مکالمات و تصاویر ارسالی از سرویس های این شرکت بر عهده مشترک می باشد.
  • اعلام هرگونه تغییر آدرس، شماره تلفن، ایمیل و … به امور مشترکین شرکت حداکثر طی چهار روز به عهده مشترک می باشد در غیر این صورت کلیه عواقب و خسارات ناشی از آن بر عهده مشترک خواهد بود.
  • کلیه مکاتبات به آخرین آدرس ایمیل یا شماره موبایل و یا نشانی پستی اعلام شده از طرف مشترک ارسال می شود.
  • مشترک حق واگذاری حقوق و تعهدات مرتبط ناشی از سرویس های ارائه شده توسط این شرکت از جمله ترانک، شماره تلفن و … تخصیص یافته را جزئا و یا کلا به غیر ندارد و مشترک متعهد می باشد از فروش مجدد و یا ارائه خدمات ثانویه به اشخاص ثالث به هر نحوی خودداری نماید و مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر مجاز و یا ایجاد اختلال به عهده مشترک می باشد.
  • مشترک حق ارائه سرویس های تلفن اینترنتی مانند Origination و Termination و Transit مکالمات بین الملل روی سرویس های ارائه شده شرکت را نخواهد داشت.
  • مشترک جهت نصب حضوری و یا تلفنی، راه اندازی، آموزش و بهره برداری از سرویس های ارائه شده متعهد به پرداخت هزینه مصوب شده به شرکت می باشد.
  • در سرویس های دوره ای، در صورت اتمام سرویس زودتر از دوره ی مشخص شده، مشترک میتواند برای شارژ جدید اقدام نماید.
  • ارتقا ظرفیت خدمات ارائه شده در هر زمان با پرداخت هزینه در محدوده نوع سرویس، امکان پذیر می باشد.
  • خرید سخت افزار و نرم افزار خاص برای بهره برداری از خدمات و سرویس ها اجباری نمی باشد ولی به مشترکین پیشنهاد می شود جهت پیشگیری از مشکلات پیش بینی نشده و ارائه پشتیبانی بهتر و همچنین تایید صلاحیت تجهیزات مورد استفاده ی خود از یکی از انواع تجهیزات آزمایش و ارائه شده این شرکت استفاده نمایند. در غیر اینصورت هزینه تنظیمات مجدد و بازیابی ارتباطات به عهده مشترک خواهد بود و مسئولتی متوجه شرکت و بخش پشتیبانی شرکت نمی باشد.
  • در صورت اتمام مدت سرویس یا عدم شارژ مجدد و یا عدم استفاده از خدمات و ظرفیت تخصیص داده شده به مدت 2 ماه، سرویس از طریق شرکت جمع آوری و سلب امتیاز می شود و مشترک حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
  • در صورتی که مشترک تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت خریداری نماید، پس از تحویل تجهیزات به ایشان تا یک هفته قابل تعویض بوده و پس از سپری شدن این مدت به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود.
  • در صورتی سخت افزار مشترک دچار مشکل فنی باشد امکان ارائه سرویس نمی باشد.
  • در صورت راه اندازی و تحویل اولیه ( فعال شدن داخلی،برقراری تماس از سوی مشترک) سرویس به مشترک، سرویس به حالت اجرا در آمده و در صورت درخواست مشترک جهت لغو سرویس، تنها هزینه نگهداری نسبت به مدت باقی ماند
  • هر پلن بر اساس نوع خدمات درج شده  جدول پشتیبانی ، خدمات پشتیبانی داده خواهد شد و هرگونه درخواست پشتیبانی که در پلن نباشد شامل هزینه می باشد. 

شرکت در موارد زیر در خصوص قطع خدمات مسئولیتی به عهده نخواهد داشت:

  • هرگونه درخواست مشترک که خلاف قوانین کشور چمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • هر گونه درخواست خارج عرف و تعهدات پلن مورد نظر از سوی مشترک باشد.
  • بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های اپراتورهای مخابراتی و یا اینترنت
  • هرگونه دستکاری و ایجاد تغییرات در تجهیزات ارتباطی واگذاری به مشترک یا پیکره بندی سیستم رایانه های مرتبط به آن توسط وی یا اشخاص غیر مرتبط با شرکت
  • بروز اشکال به هنگام رفع نقص تجهیزات مشترک
  • رفع اشکال شبکه شرکت با اعلام قبلی به مشترک
  • مشخصات و نرخ خدمات به نحو مناسب و با جزییات کامل، توسط شرکت به متقاضیان و مصرف کنندگان اطلاع داده می شود.
  • کارشناس فنی شرکت با نرم افزارهای اندازه گیری لحظه ای، مصرف کننده را از صحت و کیفیت سرویس خریداری شده مطابق با معیار SLA سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطلع می نماید.
  • شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های اپراتورهای مخابراتی و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت را نخواهد داشت.
  • شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزارهای رایانه ای مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت زیرساخت و مخابرات و سرویس دهنده های ارتباطی به میزان ۹۹% تضمین می نماید.
  • تغییر سرویس مصرف کننده (نوع سرویس، ارتقا یا کاهش ظرفیت خدمات) با توجه به امکانات، صلاحدید، شرایط و ضوابط شرکت و در ابتدای دوره اشتراک بعدی امکان پذیر خواهد بود.
  • شرکت می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب شبکه، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را محدود نماید.
  • هرگونه اشکال و اختلال در سیم کشی داخلی ساختمان، مدار مصرف کننده، تغییر در تجهیزات یا استفاده از تجهیزاتی که مورد تایید شرکت نبوده، وقفه در خدمات تلقی نمی گردد.
  • مشترک حق فسخ سرویس های ارائه شده توسط شرکت را به هر شکل از خود سلب و ساقط می نماید. لذا در صورت تمایل مشترک به عدم استفاده از سرویس، هیچگونه وجهی به مشترک مسترد نخواهد شد.
  • در موارد ناشی از حوادث غیر مترقبه (فورس ماژور) و نه محدود به جنگ، اعتصاب، حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل آتش سوزی، وضع قوانین و مقررات مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
  • چناچه مشترک به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید شرکت می تواند ارائه خدمات به مشترک را متوقف نماید و مجاز است ارتباط مربوطه را قطع نماید. بدیهی است در این صورت مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مشترک ملزم به جبران خسارت وارده خواهد بود.