تلفن ابری برای قالیشویی

زمان مطالعه :6 دقیقه
تلفن ابری برای قالیشویی

شاید نام تلفن ابری به گوش شما هم خورده باشد، این که استفاده از این نوع تلفن ثابت ها می تواند بزرگترین کمک ها را به کسب و کار شما بکند و اینکه چقدر خدمات جذابی را می تواند ارائه دهد که آن را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

قالیشویی ها نیز مانند بسیاری از کسب و کار ها با خدمات تلفنی سر و کار دارند. کسب و کار هایی که از تلفن استفاده می کنند باید به مشتریان خود صدایی با کیفیت مناسب ارائه دهند. از آنجا که استفاده از خطوط آنالوگ مخابرات شرایط سختی را برای صاحبان کسب کار دارد ، بهترین گزینه که تازه روی کار آمده، استفاده از خطوط اینترنتی با مزایای فوق العاده هستند.

استفاده خط تلفن اینترنتی در قالیشویی

قالیشویی ها در طول روز حجم زیادی از تماس ها را از طرف مخاطب دریافت می کنند. بدیهی است که اگر از خط تلفن اینترنتی در این کار استفاده شود می تواند سبب بهتر شدن و راحت تر شدن هرچه بهتر کسب و کار شما شود. به طور مثال ما چند نمونه از مزایایی که استفاده از تلفن ثابت اینترنتی برای قالیشویی ها به همراه دارد را برای شما بازگو می کنیم.

داشتن یک شماره تلفن ثابت و رند که همیشه همراه شما باشد یک مزیت برای کسب و کار می باشد.

قالیشویی آنلاین

مزایای خط تلفن اینترنتی برای قالیشویی

  • استفاده از خط تلفن شهری بدون محدودیت جغرافیایی

اولین و مهم ترین ویژگی که می توان به عنوان مزایا به آن اشاره کرد، محدودیت نداشتن در جبر و جغرافیا است. در خطوط آنالوگ مخابرات، هنگامی که شما به هر دلیلی مجبور به اساس کشی از مکان قبلی خود می شوید ، باید با دنگ فنگ های بالا درخواستی برای جابجا شدن خطوط نیز بدهید تا بتوانید شماره تماس قالیشویی را با خود حمل کنید. که این موضوع سبب عقب افتادگی از کار و تعطیل شدن کار می شود.

اما در خطوط اینترنتی به دلیل عدم نیاز به سیم کشی و روی بستر اینترنت بودن صدا،  شما می توانید در هر کجا تنها با وصل شدن به اینترنت از تلفن ثابت خود استفاده کنید. همچنین در صورت جابجایی هیچ گونه قحطی و غیر فعال شدن تلفنتان را نخواهید داشت.

  • فعال شدن روی موبایل و عدم نیاز به استفاده از شماره شخصی

در صورتی که گاهی اوقات از شماره تلفن شخصی تان برای کار استفاده کرده باشید، حتما از مشکلات امنیتی و همچنین درهم برهم شدن کار های شخصی و کاری اطلاع دارید.

خط تلفن های اینترنتی، این قابلیت را به مخاطبان خود ارائه می دهد که با استفاده از اپلیکیشن، از شماره ثابت خود بر روی موبایل استفاده کنند.با نصب اپلیکیشن ،می توانید تمام تماس های تلفن ثابت خود را از طریق گوشی موبایل خود مدیریت کنید و شماره تلفن شخصی شما مستقیما در دسترس مشتریان قرار نگیرید.

قابلیت استفاده از CRM

به طور کلی CRM برای کنترل کردن تماس ها و اطلاعات مشتری ها استفاده می شود.

مواردی موجود هستند که در قالیشویی اهمیت زیادی دارند. برای مثال ، جذب مشتری با هزینه های کمتر در زمان ، ضبط کردن مکالمات مشتری ، گم نکردن اطلاعات مشتری و…

  • دسته بندی و اولویت بندی 

شما با استفاده از این سرویس می توانید مشتریان خود را اولویت بندی کنید و افراد را با توجه به نوع فرشی که به شما تحویل داده اند و همچنین قیمت و … از یک دیگر دسته بندی و جدا کنید.

  • عدم فراموشی مشتری

به دلیل این که تماس های هر مشتری و اطلاعات آن ها ثبت می شود، شما در هر لحظه به تماس های قبلی خود و گزارشات تماس قبلی دسترسی دارید.
همچنین نیاز نیست که مدت زمان زیادی را به دنبال اطلاعات مشتری باشید و تنها با یک سرچ ساده اطلاعات مشتری و نوع درخواست آنها را پیدا کنید.

  • حس خوب به مشتری

مشتری ها ستون یک کسب و کار هستند، در صورتی که اطلاعات مشتری را بهتر ثبت کنید و خدمات بشتری ارائه دهید، در واقع به مشتری نشان داده اید که برای شما اهمیت دارند. این سبب می شود که مشتری حس خوبی را از شما دریافت کند و مشتری های شما افزایش یابد.

در صورتی که دوست دارید از CRM اطلاعات بیشتری پیدا کنید می توانید در صفحه مزیت ارتباط ویپ با crm اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مرکز تماس

قابلیت های مرکز تماس

همچنین قابلیت های دیگری که برای شما فعال می شود قابلیت های مرکز تماس می باشد.

  • تلفن گویا

از امکانات جذاب آن می توان به تلفن گویا اشاره کرد، یعنی شما می توانید صدایی تنظیم شده را از قبل روی تلفنتان بگذارید تا آن صدا مخاطبانتان را راهنمایی کند تا با کدام بخش ارتباط بگیرند.

  • صف تماس

هنگامی که کارشناسان شما مشغول و در حال صحبت کردن با مشتریان هستند، مشتریان دیگر که تماس میگیرند در صف منتظر پایان رسیدن صحبت ها می شوند.

  • دایورت مکالمات

امکان دایورت کردن مکالمات نیز از قابلیت های دیگر مرکز تماس می باشد. هنگامی که مشتریان با کارشناسان تماس می گیرند، می توانند بر روی موبایل یا داخلی دیگری دایورت کنند.

  • بررسی عملکرد اپراتور ها

از مرکز تماس می توانید عملکردی که اپراتور ها به مخاطبان ارائه داده اند را بررسی کنید. به طور میانگین تاخیر های اپراتور شما روی تماس ها ، تعداد دایورت کردن و تعداد پاسخگو و پاسخگو نبودن به تماس ها.

از جمله امکانات دیگر…

  • نظرسنجی
  • تنظیم ساعت کاری
  • ضبط مکالمات
  • گزارشات دقیق تماس
جهت مشاوره و خرید خط تلفن برای قالیشویی میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
021-91099010

دیدگاه خود را بنویسید

1 دیدگاه دربارهٔ «تلفن ابری برای قالیشویی»