لیست قیمت مرکز تلفن ویپ به همراه تجهیزات

قیمت گذاری نرم افزار مرکز تماس ویپ بر چه اساس می باشد

رضایت مشتری برای هر کسب و کاری حائز اهمیت است. به همین خاطر بیزینس ها میخواهند رضایت مشتریان خود را به حداکثر برساند. نصب نرم افزار مرکز تماس ویپ، به دلیل امکانات فوق العاده ای که شامل می شود و آن حس خوبی که به مشتریان می دهد سبب محبوبیت بالای آن شده است.

امروزه مرکز تماس ویپ جایگزین تلفن های معمولی آنالوگ گذشته شده و با امکانات کاربردی که دارد، در میان بیزینس ها، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. مرکز تلفن به شما کمک میکند تا به طور کارآمدی با مشتریان در ارتباط باشید. اکثر بیزینس ها بدون مرکز تماس نمیتوانند مدیریت درستی ازسیستم تلفنی  شان داشته باشند.

لیست قیمت مرکز تلفن ابری

لیست قیمت مرکز تلفن در محل

هزینه راه اندازی مرکز تماس

در تصور مردم ابزارهای فناوری اختصاصی مانند مرکز تلفن، اغلب با سرمایه گذاری های قابل توجهی همراه هستند. اما همیشه اینطور نیست. وقتی صحبت از نرم افزار مرکز تماس مدرن می شود، مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

نرم افزار کال سنتر، سیستم تلفنی های گذشته را ساده کرده و به مدیران کمک میکند تا گزارش گیری های حرفه ای داشته باشند. ویژگی های کاربردی، این نرم افزار را در میان بیزینس ها محبوب کرده است؛‌ چرا که باعث افزایش کیفیت کار کارمندان و کسب رضایت مشتریان بیشتری شده است. با توجه به اینکه نرم افزار مرکز تلفن، امکانات و ادغام های پیشرفته ای دارد، ممکن است به نظر شما کمی گران قیمت باشد. در این مقاله به عوامل تعیین کننده در قیمت نرم افزار مرکز تماس می پردازیم. عواملی که می توانند به شما در انتخاب مرکز تلفن مناسب و مقرون به صرفه، کمک کنند.

 

و در آخر مقاله شما می توانید لیست قیمت های مرکز تلفن ابری و مرکز تلفن اختصاصی در محل را مشاهده کنید.

کال سنتر

عوامل موثر در قیمت نرم افزار مرکز تماس

نرم افزار مرکز تماس های مختلف، با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. سوال اصلی این است که هزینه نرم افزار مرکز تماس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

– تعداد کاربران (داخلی ها)

مرکز تماس ها، پلن های متفاوتی دارند. یکی از مواردی که در قیمت پلن ها تاثیر گذار است، تعداد داخلی ها است. به عنوان مثال پلن پایه مرکز تلفن ابری آس تل، دارای ۴ داخلی است. پلن بعدی که پلن نقره ای نام دارد، دارای ۱۰ داخلی است و قیمت بیشتری نسبت به پلن پایه دارد. بهتر است پیش از خرید، میزان داخلی های موردنیاز را تشخیص دهید تا با قیمت مناسبی امکانات لازم را تهیه کنید. معمولا هر چه پلن شما تعداد داخلی های بیشتری داشته باشد، دارای امکانات بیشتری است. زیرا بیزینس های بزرگ، داخلی های بیشتری دارند و یکسری امکانات پیشرفته برای آنها کاربردی است. به عنوان مثال اتصال به crm برای مجموعه های بزرگی که crm دارند به کار می آید.

البته شما میتوانید پلن خود را در آینده ارتقا دهید و میزان داخلی ها و امکانات را افزایش دهید.

نرم افزار مرکز تماس های متفاوتی در بازار موجود هستند. برخی از این برنامه ها مانند ایزابل رایگان هستند و برخی دیگر هزینه دارند. مرکز تماسی که مجموعه آس تل برای شما نصب میکند، سیموتل است. این برنامه توسط برنامه نویسان متخصص ایران نوشته شده و در مراکز بزرگی مانند بانک ها، شرکت های خودروسازی و … نصب شده است.

چنانچه قصد خرید مرکز تلفن را دارید، از شرکت ارائه دهنده ویپ خود بپرسید که از چه نرم افزاری استفاده میکنند.

– نصب فیزیکی یا ابری

برنامه کال سنتر به دو حالت قابل استفاده است. به صورت فیزیکی در محل شما و به صورت ابری روی سرور ارائه دهنده خدمات ویپ

معمولا استارتاپ ها و بیزینس های کوچک از نوع ابری استفاده میکنند. کال سنتر ابری هزینه پایین تری نسبت به نوع فیزیکی آن دارد. زیرا در حالتی که در محل شما نصب شود، نیاز به یکسری تجهیزات مانند سرور، مودم و تلفن است که طبیعتا هزینه های سیستم تلفنی شما را افزایش می دهند.

برای بیزینس های کمی بزرگ تر، نوع فیزیکی به کار می رود. این سرویس کیفیت بهتری دارد و در محل خودتان نصب می شود. همچنین لایسنس مرکز تماس به صورت مادام به شما تعلق می گیرد و مانند پلن ابری استیجاری نیست.

 

تلفن ابری

– مدت زمان اشتراک

اگر از پلن ابری استفاده کنید، هزینه ها میتوانند به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه باشند. هر چه اشتراک شما مدت زمان طولانی تری داشته باشد، قیمت افزایش می یابد

– امکانات برنامه

مهمترین آپشن در تعیین قیمت مرکز تلفن، ویژگی ها و امکانات آن است. هر پلن دارای یکسری امکانات است و طبق امکاناتی که ارائه می دهد، قیمت گذاری شده است. به عنوان مثال پلن برنزی(پایه) دارای صف تماس و منشی گویا است و قابلیت دایورت و ضبط مکالمات را ندارد. در صورتی که در پلن نقره ای، امکان دایورت تماس و ضبط مکالمات وجود دارد. هر چه امکانات و ویژگی ها بیشتر و پیشرفته تر باشند، هزینه مرکز تلفن افزایش می یابد. پیشنهاد میکنیم پیش از خرید سرویس مورد نظر، امکاناتی که مجموعه شما نیاز دارد را در لیستی یادداشت کنید تا به مشاورین بگویید. به این صورت پلن مقرون به صرفه ای می توانید سفارش دهید که دقیقا مطابق نیاز بیزینس تان باشد.

 

لیست قیمت مرکز تلفن ابری

  • امکانات
  • تعداد داخلی
  • امکانات ویژه
  • سطح پشتیبانی
  • ماژول ارسال تماس انبوه (سالیانه)
  • ماژول فون وب (سالیانه)
  • هزینه راه اندازی – یکبار (تومان)
  • هزینه نگهداری – سه ماه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سالیانه (تومان)
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • تلفن گویا، گزارشات تماس
  • تیکت
  • ×
  • ×
  • 700 هزار تومان
  • 800 هزار تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • دایورت ، تنظیم ساعت کاری
  • تیکت
  • ×
  • ×
  • 1.4 میلیون تومان
  • 1.2 هزار تومان
  • 3.3 میلیون تومان
  • پلن طلایی
  • 20 عدد
  • شنود، گزارشات پیشرفته
  • تیکت 24 * 7
  • ×
  • 5 میلیون تومان
  • 2 میلیون تومان
  • 1.6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • پلن پلاتینیوم
  • 30 عدد
  • اتصال به CRM
  • تیکت و تماس
  • 6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • 4 میلیون تومان
  • 2.6 میلیون تومان
  • 8.5 میلیون تومان
برای راه اندازی و سفارش مرکز تلفن ابری میتوانید در صفحه خرید مرکز تلفن ابری درخواست خود را ثبت نمایید.

لیست قیمت مرکز تلفن اختصاصی در محل

  • امکانات
  • تعداد داخلی قابل تعریف
  • مالکیت لایسنس نرم افزار
  • تلفن گویا و منوی صوتی پیشرفته
  • تعریف ترانک
  • تنظیم ساعت کاری
  • صندوق صوتی و نظرسنجی تلفنی
  • کنفرانس تلفنی چند نفره
  • مانیتورینگ زنده تماس ها و کاربران
  • صف و گروه پاسخگویی بصورت پویا
  • تاریخ شمسی، میلادی و چند زبانه
  • ویرایشگر زنده سناریو تماس (دایل پلن)
  • پشتیبان گیری سیستمی و دستی
  • ایجاد لیست سیاه و سفید و تماس vip
  • تلفن نرم افزاری اختصاصی
  • اکستنشن Click2Dial گوگل کروم
  • پشتیبانی از ضبط مکالمات
  • گزارشات ریز مکالمات
  • گزارشات پیشرفته، نموداری و آماری
  • پشتیبانی از وب سرویس برای رویدادها
  • تعیین و تفکیک سطح دسترسی ها
  • گزارشات تحلیلی و خاص منظوره
  • داشبورد و والبوردساز
  • ماژول ارسال پیام صوتی (کمپین صوتی)
  • پشتیبانی از Custom Plan و AGI
  • ماژول مدیریت تماس های بهمنی
  • ماژول Smart API و IVR API
  • ماژول Trunk API و Extension API
  • ماژول تماس امن
  • ماژول تماس رایگان روی وب
  • پشتیبانی از سرور ریداندنت و HA
  • آموزش راهبری و کاربری
  • نصب و راه اندازی
  • سطح پشتیبانی
  • خدمات پشتیبانی رایگان
  • قیمت (تومان)
  • پلن برنزی
  • 50
  • مادام المعمر
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • رایگان
  • رایگان
  • یک ستاره
  • شش ماه
  • 34,600,000
  • پلن نقره ای
  • 100
  • مادام المعمر
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • رایگان
  • رایگان
  • دوستاره
  • شش ماه
  • 54,700,000
  • پلن طلایی
  • 200
  • مادام المعمر
  • ×
  • ×
  • ×
  • رایگان
  • رایگان
  • دوستاره
  • یکسال
  • 99,800,000
  • پلن پلاس
  • 500
  • مادام المعمر
  • ×
  • رایگان
  • رایگان
  • سه ستاره
  • یکسال
  • 175,000,000
  • سفارشی
  • +500
  • مادام المعمر
  • رایگان
  • رایگان
  • چهار ستاره
  • یکسال
  • تماس بگیرید
برای راه اندازی و سفارش مرکز تلفن ویپ در محل میتوانید در صفحه مرکز تلفن voip سیموتل درخواست خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید